از بسته آموزشی کنکور استفاده کنیم یا نه؟
نوشته شده توسط : ipooshak

تعداد کسانی که آرزو دارند در دانشگاه های سطح اول و درجه یک کشور تحصیل کنند بسیار زیاد است. اما کلید رسیدن به این آرزوی بزرگ، آزمونی است به نام کنکور که فقط تعداد محدودی از هزاران داوطلب می توانند از این کلید نهایت بهره را ببرند. اگر در سطح شهرها نگاهی به تابلوها و بیلبوردها بیاندازید درصد قابل توجهی از تبلیغ ها مربوط به کلاس ها و بسته آموزشی کنکور است که در نشان دهنده اهمیت موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز می باشد. سوالاتی که ممکن است ذهن تعداد زیادی از داوطلبان کنکور را درگیر کند این است که آیا برای موفقیت در آزمون کنکور لازم است حتما بسته آموزشی کنکور را تهیه کنیم؟ آیا فقط رتبه های برتر کشور در این آزمون اجازه ورود به دانشگاه ها را دارند؟

بسته آموزشی کنکور

 

برای رسیدن به پاسخی مناسب برای این سوالات با ما همراه باشید.

آیا فقط رتبه برتری ها می توانند به دانشگاه بروند؟

خیر!

این تصور که اگر رتبه من خوب نشود باید قید دانشگاه را بزنم اشتباه است. در حال حاضر با افزایش تعداد دانشگاه ها و ظرفیت آنها، می توان گفت همه می توانند به داشگاه بروند اما در سطوح کیفی متفاوت. طبیعتا دانشگاه های سطح اول کشور برای رتبه های برتر خواهد بود.

دانشگاه های متوسط نیز برای افرادی که تلاش کرده اند اما کافی نبوده مجاز خواهد بود. اما افرادی که نه از بسته آموزشی کنکور استفاده کرده اند و نه سعی آنچنانی برای موفقیت در این آزمون داشته اند نیز می توانند به دانشگاه بروند، اما نه دانشگاه های دولتی و خوب! این دسته از افراد بایستی دانشگاه های نیمه دولتی، آزاد، خصوصی و... را برای تحصیل انتخاب کنند.

اهمیت بسته آموزشی کنکور

برای کسب رتبه برتر حتما باید بسته آموزشی کنکور تهیه کنیم؟

باز هم پاسخ منفیست، اما...

تاکنون افرادی هم بوده اند که بدون استفاده از بسته آموزشی کنکور موفق به کسب رتبه های تک رقمی در کنکور شده اند. اما وقتی به آمار و ارقام نگاهی می اندازیم می بینیم درصد بیشتری از رتبه برتری ها، افرادی هستند که از بسته آموزشی کنکور و انواع کلاس ها استفاده کرده اند. پس نمی توان گفت برای موفقیت حتما باید از بسته آموزشی کنکور استفاده کنید اما از آنجا که این آزمون در آینده شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، توصیه می کنیم از تمامی امکانات موجود استفاده کنید. 

سخن پایانی

شرکت در کلاس ها یا استفاده از بسته آموزشی کنکور، همیشه نتیجه بخش نخواهد بود. اینکه شما از به چه موسسه ای مراجعه می کنید مهم است.





:: برچسب‌ها: بسته آموزشی کنکور , کلاس کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: